Office Professional 2016

Office Professional 2016 (32/64bit)

  • Licență legala în conformitate cu legislația UE, transferabilă și fără termen de expirare
  • Factura Fiscala / Certificat Licenta / Documentatie in conformitate cu legislatia UE
  • Versiunea Multilanguage (Engleza, Romana, Maghiara, Spaniola, Italiana, Germana + alte peste 100 limbi)
  • Poate fi instalat pe aproape orice PC sau laptop
  • Suportul nostru telefonic, pe email si live chat
  • Descarcarea software-ului de pe pagina producatorului

Adauga in cos

649,00 lei

Stock Status

In stoc

Delivery

Prin email

Delivery Time

24 Ore

Acest tip de licenta este destinat uzului business si personal , in cazul in care doriti o licenta cu mai multe sau mai putine optiuni va rugam selectati un produs potrivit nevoilor dvs. urmand acest LINK!

Lucrurile esențiale pentru a rezolva totul. Acest tip de Office este destinat firmelor mici în dezvoltare care doresc aplicațiile Office clasice, plus Outlook, OneDrive, Publisher și Access1. O achiziție unică instalată pe 1 PC pentru utilizare la locul de muncă.

Office Professional 2016 oferă posibilități de o eficiență sporită de editare a textelor, foilor de calcul, prezentărilor, și email-urilor. Cu mult îmbunătățit și lustruit în comparație cu suitele Student anterioare, versiunea 2016 elevează productivitatea prin funcționalitățile de teamwork, de co-autor, și flexibilitatea sa. Suita include Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, si Access.

Se adaptează preferințelor dvs. de muncă permițându-vă să captați ideeile cu ajutorul tastaturii, al creionului digital sau al ecranului tactil. În cazul în care ajungeți într-un impas, noua casetă “Spuneți-mi” de pe panglică vă va ajuta. Tastați un cuvânt legat de sarcina pe care doriți să o îndepliniți și căsuța vă va sugera opțiunile relevante. Dacă sunteți online, aplicația “Detalii” oferită de Bing vă va atrage atenția la alte surse de informații relevate conținutului fișierului pe care îl citiți. În plus, fiecare tab are acum o culoare diferită, nu vă mai pierdeți prin tab-urile deschise.

 
Office 2019
Office 2019
Office 2019
 

Aplicații Office Professional 2016 clasice

 

Word 2016

Creați și partajați documente profesionale cu instrumente de editare, revizuire și partajare de ultima generație. Noul Design oferă acces rapid la caracteristici, iar Căutare inteligentă prezintă informații relevante contextuale de pe web direct în Word.

Excel 2016

Office Professional 2016 vă ajută să economisiți timp prin noile instrumente de formatare care recunosc modele și completează datele automat. Noile diagrame și grafice Excel vor reda datele companiei Dvs. într-un mod clar și convingător. În plus, acum Excel vă recomandă cele mai potrivite grafice și diagrame pentru datele Dvs. și vă oferă posibilitatea de a le previzualiza înainte de a le aplica.

PowerPoint 2016

Cu PowerPoint 2016 puteți partaja prezentarea online pur și simplu trimițând doar un simplu link colaboratorilor sau audienței Dvs.

Outlook 2016

Outlook 2016 vă permite să răspundeți mai rapid cu ajutorul răspunsurilor în linie (răspunsurile poziționate direct în corpul mesajului inițial) pur și simplu tastând textul în Panoul de citire.

Office Home and Business 2016

OneNote 2016

Acesta este notebook-ul dvs. digital propriu, astfel încât să puteți păstra note, idei, pagini web, fotografii, chiar și audio și video într-un singur loc. Indiferent dacă sunteți acasă, în birou sau în mișcare, puteți lua totul cu dvs. oriunde v-ați afla, în timp ce vă împărtășiți și colaborați cu alții. OneNote 2016 încorporează aproape orice fel de fișier (foi de calcul Excel, diagrame, clipuri audio, videoclipuri) și le sincronizează cu aplicațiile OneNote de pe celelalte dispozitive, ca să le puteți utiliza sau partaja de oriunde.

 

Exclusiv Office Professional 2016

 

Publisher 2016

Office Professional 2016 acum impreună cu publisher 2016 vă ajută să economisiți timp prin opțiunea de a tipări imagini online.

Access 2016

Microsoft Access este un instrument de gestionare a informațiilor care vă ajută să stocați informații pentru referință, raportare și analiză. Microsoft Access vă ajută să analizați cantități mari de informații și să gestionați date conexe mai eficient decât Microsoft Excel sau alte aplicații de calcul tabelar. Acest articol vă arată când să utilizați accesul și cum vă poate ajuta să vă faceți mai eficient.