Instalare Software Securitate

Instalare software securitate de la distanță

  • Asistență specializata în conformitate cu legislația UE
  • Factura Fiscala / Certificat Acreditare support / Documentatie in conformitate cu legislatia UE
  • Poate fi folosit pe aproape orice PC sau laptop
  • Suportul operatorilor nostrii, specializati pentru acest serviciu
  • Descarcarea software-ului TeamViewer de pe pagina noastra dedicata

Adauga in cos

49,00 lei

Stock Status

In stoc

Delivery

MRA

Delivery Time

1-72 ore

Instalare software securitate de la distanță

Servicii incluse:

  • Verificarea situației actuale a sistemului dvs.

  • Instalarea si configurarea tuturor aplicatiilor din pachetul antivirusul sau VPN-ului (sau doar celor la alegere)
  • Configurarea si personalizarea antivirus sau VPN

  • Indicații de baza a software-ului instalat

Servicii incluse:

  • Computer cu sistem de operare instalat (Windows 7 sau mai nou)
  • Conexiune activă la internet
  • Acces la computer prin intermediul Microkey Remote Assist (softul TeamViewer sub brandul Microkey)
  • Prezența clientului în timpul sesiunii instalare de la distanță
 

Securitate si siguranta 

  • Aplicația custom pe care o folosim pentru Microkey Remote Assist, instalarea si configurarea Windows de la distanță, este la baza TeamViewer si folosește cea înaltă tehnologie de securitate pentru toate elementele programului. Device-ul dvs. va fi in siguranță de la începutul procedurii pana la finalizarea acesteia.
  • Pe parcursul operațiunii, fiecare pas efectuat de către colegii noștri este înregistrat, astfel in cazul in care exista îndoieli in legătură cu acțiunea realizata de aceștia, este posibil sa verificam înregistrările pentru a verifica daca procedura a fost realizata corespunzător.
  • Pe toata perioada in care colegii noștri sunt conectați, puteți apasă tasta de siguranță ESC (Escape) pentru a întrerupe instant conexiunea de la distanță cu colegii noștri. Aceasta acțiune va poate ajuta in cazul in care primiți un Email important, un apel pe Zoom/Skype, trebuie sa părăsiți biroul sau orice alt eveniment neprevăzut.
  • In cazul in care exista fișiere, mesaje, aplicații sau diverse softuri care rulează pe device si nu doriți ca si colegii noștri sa le vadă, avem rugămintea sa le închideți înainte de pornirea conexiunii.
 

Ce este serviciul Microkey Remote Assist?

Acest program este un cel care va permite departamentului nostru de relații clienți sa efectueze diverse operațiuni de la distanță. La baza, aplicația este TeamViewer, cea mai veche, consacrată si securizată aplicație care ne permite sa ne conectam remote la device-ul dvs.

Avantajele principale ale Microsoft Remote Assist sunt:

  • Este o varianta foarte rapidă si ușoară in a vă instala si folosi produsul in cel mai scurt timp;

  • Colegul care va asista in instalarea si activarea software-ului va realiza lucrurile ordonat, iar la nevoie va explica utilizatorului. Dvs. trebuie doar sa urmăriți procesul de instalare, activare si configurarea produsului dvs.;

  • Un alt avantaj este ca in cazul instalărilor, sunt destul de des întâlnite erori si probleme. Acestea pot fi rezolvate in timp real de către colegii abilitați.
 

Termeni si conditii pentru utilizarea serviciului Microkey Remote Assist

Prin achiziția serviciului de asistenta la distanță, confirmați ca ați citit si ați acceptat Termenii si Condițiile noastre generale, Politica de Confidențialitate si următoarele condiții, aplicabile acestui produs:

  • Nu vom fi responsabili pentru diverse defecțiuni sau probleme hardware / software care pot apărea din cauza unor circumstanțe in afara controlului nostru. Spre exemplu : clientul folosește sau a folosit software ilegal / piratat sau daca intervine o defecțiune hardware / software.

  • Înlocuire servicii: In cazul in care clientul achiziționează un serviciu Microkey Remote Assist accidental, pe care nu a intenționat sa îl achiziționeze, poate fi schimbat cu un alt serviciu din aceeași categorie, doar daca nu a fost utilizat. In cazul in care achiziționați un serviciu, acesta poate fi schimbat doar cu un alt serviciu si nu cu un produs de pe website.
  • Rambursarea contravalorii serviciului: In cazul in care serviciul nu este utilizat, din motive imputabile clientului, se poate obține o rambursare integrala in termen de 30 de zile de la achiziția serviciului.
  • Ne rezervam dreptul de a nu furniza serviciul, in cazul in care clientul sau beneficiarul, nu este dispus sa permită accesul la dispozitiv sau la alte informații esențiale pentru executarea serviciului.
 

Configurarea aplicatiei de ajutor la distanță

Descărcați Microkey Remote Assist app ( TeamViewersub brandul Microkey )

Odată ce programul dvs. s-a descărcat, deschideți aplicația „TeamViewerQS.exe” (nu necesita instalare). Va apărea imediat fereastra din poza de mai jos.

Pentru a începe conexiunea securizata, va fie nevoie sa ne furnizați numărul dvs. ID (ex. poza de mai jos) si parola dvs. colegilor noștri. Va rugam sa ne transmiteți pe email datele de conectare cu minim 10 minute înainte de ora stabilita, altfel este posibil sa reprogramam.

Microkey Remote Assist

Unul din colegii noștri , din echipa noastră de asistenta, se va conecta la device-ul dvs., la ora stabilita si va începe executarea serviciului. Nu va alarmați daca fundalul device-ului dvs. se va întuneca, este o funcție a aplicației TeamViewer pentru o experiență mai fluida a aplicației.